Barajul Vidraru, construit în 5 ani, modernizat în 7
Probabil că ați aflat deja că a început golirea barajului de la Vidrarul, una dintre cele mai mari capodopere inginerești ale lumii, făcut din cauza geniului inginerilor comuniști români.
Pentru ignoranți e doar o știre, dar pentru cei care nu
putem crede orice ni se servește e mai mult de atât. Noi nu putem înghiți pe
nemestecate că se golește un baraj doar pentru mentenanță de parcă nu se face
mentenanță și cu baraju plin oci. Asta e praf în ochi.
O să vă explic aici pe larg cum stă treburile cu
rugămintea ca apoi să da-ți share să vadă toată lumea ADEVĂRU!
În primul rând, baraju Vidrarul este singurul baraj din
lume în formă de șarpe cu bot alungit și coadă boțită, cea ce face ca în adâncuri
să se creze un vid . De la ce credeți că vine numele Vidraru? De la vid . Ee,
acum e acum! Aurul banal, ăla ieftin, denumit oficial stereoatomic se formează
doar în prezența oxigenului, iar aurul cu adevărat rar, denumit monoatomic, se
formează decât în lipsa oxigenului, adică decât în vid . Acum cred că e destul
de clar de ce se dorește să se ajungă la vidul din adâncul barajului. Numai
Dumnezeu știe cât aur monoatomic s-a format acolo în atâția amar de ani de când
nimeni nu a ajuns acolo.
Deci ăsta e primul interes.
Apoi e apa. Apă care suntem mințiți că-i dă drumu' ân
aval, când deja sunt zeci de postări cu trenuri cu zeci de vagoane cisternă
care pleacă dinspre Argeș spre Paris cu destinația la franceji.
Ce trăiește ân apă? Aud? Exact, pește! Vă dați seama cât
pește e acolo? Trebuie să fii îngrămădit să crezi că peștele se va duce la vale
prin găurile alea de evacuare, păi nici nu ar încăpea. Acolo sunt pești de somn
care pot mânca ursu', circulă poze pe internet cu somni uriași de până la 200
de kile bucata, dar nimeni nu vrea să vedeți asta. Un astfel de somn se poate
vinde pe piața neagră cu până la 10 mii de euro pe bucată, iar în baraj sunt
mii de exemplare!
La un scurt calcul, sunt câteva miliarde de euro care vor
ieși din țară, iar noi nu numai că nu vom âncasa nimic, dar pe perioada
reparației vor fi și pene de corent, așa că e de așteptat să plătim mai mult pe
corent.
Uite așa ne vindem țara.
Distribuiți masiv să le arătăm că ne pasă!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu